till honom

Jag vet inte vad jag ska säga längre, jag har märkt vad du tycker om mig nu och va du ville ha av mig.. och jag vet att jag inte visa min bästa sida men det kan jag ju ändra på har bara vart osäker och jag tror inte du heller gjord det varje gång men jag ville iallafall försöka för jag vet att det kan gå om vi verkligen vill och försöker.. du vet nog vem du är och igentlien behöver du inte bry dig om det jag skriver för jag tror du redan har gått vidare och inte dirket bryr dig om oss längre, du vet att jag gillade dig jätte mycket och du sa att du gilla mig men vet inte vad jag ska tro, och det va jävligt länge sen jag va såhär ledsen för en kille och jag tror jag måste gå vidare men det blir svårt, för det är ju det du verkar vilja eller..? Jag fattar inte vad som hände allt gick så snabbt och nyss ville du att jag skulle sova hos dig och massa sen nu vet jag inte längre men det här är ju ditt val och jag ville verkligen ha seriöst för det har inte vart så bra med andra innan dig men nu känndes det jätte bra, jag säger bara att vad du än sger så kommer jag alltid gilla dig och du kan ju höra av dig om du känner dig träffad och om du tar åt dig och vill försöka, för du vet att du betyder massor för mig och jag vet inte hur jag ska bevisa att jag inte har hållt på med nån annan än dig för jag skulle aldrig göra en sån sak mot nån jag gillar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0